Urgentisim siusplauu
hola! Una pregunta esque aveure. Jo tinc panxa pero pel mati estic plana. Quan esmorzo ja sem infla la panxa, i llavors jo nose en realitat com soc. Nose si son gasos o algo pero esque no entenc perque al matí quan em desperto estic plana i quan ja bec un got de llet pues sem fa panxa d coppp! Si es algu aixi com aire, hi ha algun medicament per treurem aquet aire o el que sigui!!??? Siusplau urgentt!! Percert magradaria saber si es correcte el meu pes. 1,62cm / 51,6Kg. Jo em veig grassa de panxa, i em deprimeixo quan ve l'estiu i se que tothom em veura a la piscina com una foca.
Mersi per respondre :D
Sara Bujalance

Hola! Estigues tranquil·la perquè el que et passa és normal. Ens passa a tots, quan ens aixequem pel matí tenim la panxa buida perquè hem estat hores sense ingerir res, i això fa que la veiem plana, quan mengem i l'omplin, marxa aquesta sensació. De totes maneres, la panxa no s'infla tant com sembla, només és la teva sensació, així que no et preocupis perquè no es nota tant com tu creus que es nota. Si algun cop notessis que la panxa s'infla i, a més, fa mal, aleshores ves al metge perquè sí poden ser gasos. I, per últim, el teu pes està bé, així que és impossible que estiguis grassa des res, ni de panxa ni de res, treu-te les "manies! del cap i disfruta a la piscina!. Molts petons!!