Masturbació (dits)
Hola, tinc un problema... Bueno el problema és que quan em faig dits, només m'acarono, es a dir, no m'introdueixo els dits. Però el meu novio quan em fa dits m'els introdueix, i a vegades em fa una mica de mal, i jo no m'atreveixo a fer-ho per por a que em fagi mal. I també un dia em vaig probar de ficar-me un tampó però em va fer molt de mal, i només m'estava introduint l'aplicador... AJUDA SIUSPLAU!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la pregunta!
En primer lloc, si la teva parella no et masturba com a tu t'agrada, la teva responsabilitat és ensenyar-li com t'agrada que t'acaronin! Indica-li amb la teva mà com és el moviment que t'agrada, així gaudiràs més i podràs relaxar-te!
En segon lloc, per introduir-te un tampó has de tenir en compte que la vagina té una petita inclinació, si introdueixes el tampó recte topes amb la paret vaginal i pot fer mal, prova a introduir un dit tu mateixa per a notar la inclinació i després ensenya a la teva parella.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL