Píldora del dia després
Hola bona tarda!
L'altre dia ho vaig fer amb el meu novio i al acabar vaig agafar el condó per mirar si es va trencar i es va trencar una miqueta per un costat no per la part on esta la bosseta on està el semen. I em vaig pendre la píldora del dia després per si algún cas. Tinc 15 anys i la regla em va venir l'any passat i aquesta setmana em té que venir i tinc por de quedarme en estat encara... I voldria saber si la regla es transtorna, perquè encara no m'ha vingut.
Gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Pel que ens expliques no hauria d'haver-hi risc, ho vares fer tot molt bé!
1. Utilitzar preservatiu
2. Comprovar-lo.
3. Al veure un petit forat i per tant ser una situació d'emergència...
4. Prendre la píndola del dia després.
No hauria d'haver-hi cap risc d'embaràs. La píndola del dia després és força forta i per tant pot trasbalsar el període menstrual. Segurament des de la consulta fins ara que et responem la regla ja t'ha vingut amb normalitat. Per a properes ocasions aneu amb compte i afegim un punt 0 en el procés:
0. Obrir el preservatiu amb les mans i no amb la boca o les tisores.
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL