Què passa si no portes els sostenidors adequats?
Hola Sara
Fa un temps, a Adolescents.cat va sortir un post per saber si portaves els sostenidors adequats i deia que si no els portaves bé et podien causar problemes als pits. ¿Què passa si portes els sostens més grans o més petits que els teus pits?Què pot passar si fas esport amb sostens normals?
Gràcies ^-^
Sara Bujalance

Hola Unicorn e.e.! Tot i que dur els sostenidors incorrectes no provoca problemes greus, sí que pot provocar problemes en quant a que no vagis còmoda, t'apreti massa el pits o no els sostingui prou bé, que et faci alguna ferida a la pell, etc. Per això és important portar els sostenidors adequats, per a que compleixin la seva funció: recollir el pit, i ho facin bé, sense apretar, sense marques a la pell i que et permetin anar còmoda. Fer esport amb sostenidors normals no és gaire bona idea perquè ni aniràs còmoda ni t'agafaran bé els pits. Pensa que els sostenidors esportius reforcen la subjecció del pit perquè estan pensats per quan et mous molt. Si tens dubtes sobre quin sostenidors portar, el metge et pot orientar i en una botiga especialitzada també. Molts petons!!