preservatiu o parches
hola, he sentit que a l'aigua no pots tenir relacions sexuals amb preservatius, es veritat?
i per una altra banda m'agradaria saber que es un "parche" anticonceptiu hi ha que no ne sentit mai a parla a adolescents.cat.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la consulta!
En primer lloc, a l'aigua és possible que el làtex del preservatiu quedi sense lubricant i la penetració pot ser més complicada per aquest motiu.
En segon lloc, els parches són els pegats contraceptius, són un mètode anticonceptiu hormonal, aquests es col·loquen a la pell, com si fossin una tirita transparent i va desprenent hormones que la pell absorbeix. El pegat es porta posat durant una setmana i després es canvia per un altre, fent una pausa d'una setmana cada mes.
Al ser un mètode anticonceptiu hormonal el millor és que el ginecòleg te'l recepti o te l'aconselli.
Espero haver resolt el teu dubte!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL