Ninfomana?
Jo soc una noia de 16 anys i me toco bff massa, la questio esqe en 15 min arribo unes 8 vegades i despues quan ho faig amb el meu novio mentre ell acaba una vegada io nacabo unes 6 pero no arribo al orgasme com les meues amigues que arriben una vegada pero xillen i jo pos no jaja bueno nouse mu pots explicar perque??
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Els diferents tipus d'orgasme no es diferencien com antigament es feia, sinó que tenim diferents tipus d'orgasme en funció de la intensitat dels mateixos.
Les dones podem tenir orgasmes explosius, una sola vegada, molt intensa i després necessitem temps per a refer-nos (com si fos un orgasme masculí). També podem tenir orgasmes en forma d'onades, com si diguéssim...l'orgasme ve, i se'n va, torna a venir i torna a marxar i així fins que la pròpia dona diu prou. I també tenim orgasmes de baixa freqüència, les dones que tenen aquests tipus d'orgasme diuen que són com orgasmes molt fluixets, però poden tenir-ne molts de seguits inclús mantenir-los durant minuts.
Probablement tu estàs en els orgasmes en forma d'onades, no és res dolent, al contrari, gaudeix-los i passa-t'ho bé!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL