Embaraçada o no?
Jo i la meva parella ho fem sense preservatiu perque no tenim prous diners, laltre dia ho vam fer i vam apurar pero va acabar fora, pero se que hi ha el liquid qe surt abans de acabar i nouse si estic o no perque tinc un retras de 6 dies, ho he provat tot lo de la tovallola en aiigua calenta a la panxa, respiracions per a fora i a dins en posicio fetal, i avui provare lo del te de julivert,pero ja no se que fer, perque amb la nova llei de que no es pot abortar, jo que faig ara si domes tinc 16 anys?????? URGENT PERFAVOR
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, podeu aconseguir preservatius gratuïts per exemple en el Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat, o en algun Centre de Planificació Familiar, etc... busqueu els recursos que teniu al vostre voltant i ompliu-vos les butxaques de preservatius però deixeu de jugar amb el risc.
En segon lloc, la llei contra la interrupció de l’embaràs voluntària està aprovada però encara no es pot aplicar, per tant, encara tindries una opció. Totes aquestes coses que fas per intentar perdre el possible embaràs, no serveix de res si la cosa ja està dins, per tant, si encara no t'ha baixat la regla, ves al metge i no esperis més!
Si la regla t'ha baixat, heu tingut molta sort! Aneu a buscar preservatius gratuïts, que n'hi ha i molts! i si us torna a passar aneu a una farmàcia o a un Centra d'Atenció Primària a buscar la píndola del dia després!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL