obesitat
Hola,
El cas esque soc un noi gimnasta però que tinc un problema; faig 170 d'altura i 73 kg, ho he mirat al IMC i m'ha surtit obesitat i sincerament em fa bastanta por. Què hauria de fer?
Sara Bujalance

Hola! Quedat ben tranquil perquè el teu pes està bé, ni de conya et surt obesitat, i més tenint en compte que ets gimnasta, ja que els esportistes acostumen a presentar un pes "elevat" perquè treballen molt el múscul, pensa que el pes és relatiu perquè depèn de moltes coses: activitat física, genètica, estil de vida, etc. Així que el que has de fer és estar tranquil i content amb el teu pes perquè està bé, menjar equilibrat i continuar fent esport. I si la preocupació pel pes no marxa, demana-li consell al teu metge, ell et podrà dir si està tot bé. Molts petons!!