em.sentu.malament amb mi mateixa
Aveure.. Jo.desde que tenia 7.anys, dons n em.sento be mab el meu cos ja que em van fer com bulling y tota la clase em va deixa de parlar i a dirme gorda,foka, de tot... I dons desde que era petita.dons aixo, no m'ha agradat mai, pero desde fa dos anys, cuan vaig.començar 3r d'ESO dons era pitjor, vaig agafar bulimia pero rara perque no em futia els atrakons, sols que ho que menjava ho vomitava y em sentia be, era.una manera d treurem un problema mes de sobre.. Vaig parar perque la meva mare es va.començar a preocupar per mi perque em veia desmaiarme i tot aixo i vaig decidir para, pero encara i ara.hi han dies que ho faig. Perqe em sento obesa, medeixo 1,52 i peso 57kg i em sento obesa.. Y nose com parar. Em sento una puta merda...
Sara Bujalance

Hola ifnsifbd! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques deus portar un temps passant-ho malament, tant el bulling com els problemes amb el menjar poden fer sentir realment malament a una persona. El millor que pots fer per sortir d'aquest problema és parlar amb la teva mare. Sé que pot costar, però és fonamental que ho facis. De fet, segurament s'ho ensuma i no li sorprendrà. Farà tot el possible per ajudar-te. Tu no tens la culpa del que t'està passant, i la teva mare té el dret i l'obligació d'ajudar-te, així que parla amb ella, després te n'alegraràs. Des de Fundació Imatge I Autoestima podem donar-vos consell, truca'ns al 93 454 91 09. Molts petons!!