Necessito consell!
Hola, veuràs, jo de sempre he estat grassoneta, de petita no m'importava, encara que sempre m'insultaven per ser-ho, ara però cada com m'afecta més ser-ho i no sé que fer per aprimar-me d'una manera sana, sense que m'afecti en un futur. El metge ho diu que necessito perdre pes, no és tonteria adolescent, i jo ho noto que ho necessito, hem podries aconsellar com fer-ho? Mersi!
Sara Bujalance

Hola CrazyMofo23! Per mantenir un bon pes només necessites menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), repartit en 5 àpats diaris (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 mig matí i 1 a mitja tarda), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana, si en pots fer més, encara millor. Fent tot això el teu cos es posarà de manera natural en el pes que necessita per estar bé i no t'hauràs de preocupar pel pes. De totes maneres, parla amb el teu metge per a que et doni pautes i per a que et faci un seguiment per veure que estàs bé. I per la gent que et diu coses, passa olímpicament d'ells. Aquesta gent fa això perquè, en realitat, no tenen seguretat en ells mateixos i volen, inconscientment, fer sentir insegurs als altres també, així que permetis que la teva autoestima depengui d'aquests antipàtics. A més, el teu cos és cosa teva i els altres no n'han de fer res, que s'ocupin de les seves coses!. Molts petons!!