Si t'aprimes cremes múscul? No vull cremar múscul:(
Hoola! Primer de tot, moltissimes gràcies pel simple fet d'estar llegint això.
El meu problema es que m'estic aprimant. Al principi pesava 47kg i ara peso 45'5kg (m'he aprimat en un mes o aixis). Total, que vull seguir aprimanme fins a 42kg. De moment tot bé, però avui he llegit que si t'aprimes massa ràpid o amb dietes de poques kcal (jo menjo el que sigui i de tot però només 1200 kcal diàries) perds múscul i no greix. Jo no vull perdre msucul i tampoc vull aprimarme de manera q no sigui sana. També es veritat que puc parar de crèixer? 1200 kcal és molt poc?
PD: Faig 1'57
Sara Bujalance

Hola Elen500! 1200 kcal és poquíssim, i més per una adolescent que està creixent!! Menjant només 1200 kcal al dia pots acabar tenint problemes de salut greu, així que abandona aquesta dieta perquè et pot fer mal. De fet, amb tant poques calories i aprimant ràpid sí que cremes múscul en lloc de greix, i això és molt perillós per la salut. I, evidentment, també pots tenir problemes en el creixement (hormonals, ossis, cardivasculars, etc). El que has de fer per assegurar-te un bon pes de manera saludable és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més, i tingues en compte que res més funciona, ja que quan es perd pes ràpidament i/o de manera no saludable, després el cos torna a recuperar el pes ràpidament també. Parla amb els teus pares sobre la preocupació que tens sobre el pes i el menjar i ells t'ajudaran a mantenir un bon pes de manera saludable. Molts petons!!