primer cop
Hola, ja fa uns quants mesos que estic amb el meu novio i ho volem fer, ja ho hem intentat un parell de cops, però en el moment de la penetració és molt complicat que m'entri a dins, i quan ho aconsseguim em fa molt de mal i em de parar, jo ja estic el més relaxada possible, em podrie-ho donar alguns consells per poder continuar o alguna postura o algo perquè ens sigui més fàcil fer-ho? Hos ho agraïria molt.
Anissa Ouali

Hola mmm...!
Com estàs?? Com has dit el més important és estar tranquil•la i relaxada, però també hi ha d'haver-hi excitació! Un pregunta, "jugueu" a altres jocs abans de jugar a la penetració? les altres relacions sexuals, les carícies, els petons, la masturbació, el sexe oral,... ajuden a l'excitació i per tant a la relaxació de la zona muscular de la vagina per exemple.
També has de buscar una postura on tu et sentis còmode, a gust, i tinguis la sensació de controlar la penetració, per exemple estant tu sobre ell.
El més important, és no tenir pressa, jugar, passar-ho bé i mica en mica veure si vols i pot haver-hi penetració. Si hi ha una mica de dolor, és para i pot continuar el joc d'un altre manera.
Espero haver-te ajudat! una forta abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali