Problema greu?
Des de sempre he sigut la més grasa de la colla, elles amb diuen que estic bé però jo no amb sentu bé amb el meu cos. Ja fa bastants dies que m'he ficat el cap que he de menjar més, fer més esport... I des de el principi d'Abril que menjo menys però no passu gana, però el problema és que quant menjo lo que menjava abans com xocolata, coca-cola... tinc tant mal de panxa que de vegades m'he ficat a plorar i també amb venen ganes de vomitar però sempre me'l agantu.
Tinc algun problema?? Sisplau ajuda!!!!
Sara Bujalance

Hola fanbieber1! Entenc com et deus sentir, quan algú comença a preocupar-se amb temes relacionats amb el menjar i el pes pot arribar a sentir-se molt angoixat. Recorda que per mantenir un bon pes és necessari menjar de tot, variat i equilibrat (com marca la piràmide alimentària), suficient (res de passar gana!), i fer esport habitualment. Pel que fa a aliments com la xocolata, coca-cola, etc. també està bé menjar-los, l'únic que hem de tenir en compte és que no és convenient abusar-ne, així que menja xocolata i coca-cola ben tranquil·la perquè ho pots fer perfectament. I, molt important, recorda que per sentir-nos bé és fonamental acceptar-nos tal i com som, intentar canviar el físic per sentir-se millor acaba produint l'efecte contrari: trobar-se pitjor, així que valorat positivament i que la preocupació pel físic no t'ho espatlli, tens dret a ser feliç! Parlar amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, t'anirà bé per sentir-se millor. Molts petons"