Necessito Molta Ajuda
Mira, sóc una noia amb sobre pes...
Medeixo 1'60-65 i peso uns 75kg...
No se quefer per aprimar-me, i m'ajudaria moltíssim,que em diguessis una dieta, ja que no uc anar a un lloc que me la diguin perquè els meus pares diuen que no serveix per res...però m'agradaria moltíssim que m'ajudessis...
Merci
Sara Bujalance

Hola Directioner#! Primer de tot, no et capfiquis amb el pes en concret ja que és quelcom que depèn de moltes coses i en cada persona és diferent. Dues persones poden mesurar i pesar el mateix i tenir cossos molt diferents perquè el pes depèn de la constitució genètica, l'estil de vida, l'esport que es fa, etc. Per assegurar-te un bon pes no és necessari que facis cap dieta en concret, i encara menys tenint en compte que estàs creixent i és molt important que el teu cos rebi tots els nutrients necessaris per al seu correcte desenvolupament. El que has de fer per mantenir un bon pes és dur uns bons hàbits: menjar de tot, variat i equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana, si en pots fer més, encara millor. A part d'això no cal que facis res més. Molts petons!!