Ajuda, si us plau!!!!!!
Hola, medeixo 1.60 i peso 58, no estic bé amb mi mateixa, m'agradaria tenir la separació de cames i em veuria millor, tinc la panxa super plana i musculada (en general estic molt forta). Menjo bé i faig més de 8h d'esport a la setmana, i no sé perquè peso tant!!!!! Necessito aprimar-me i crec que em començo a obsessionar amb el físic, buscant videos de com tenir el tight gap. Fa uns dies que menjo menys del que hauria de menjar i cada cop que em veig al mirall em moro de fàstic.. Em venen ganes de plorar, en serio.. Creus que podria ser un principi d'anorexia? Ajuda si us plau...
Sara Bujalance

Hola guapita! El teu pes està molt bé, així que no t'amoinis i treu-te del cap la idea d'aprimar perquè no ho necessites!. Pensa que les persones esportistes acostumen a pesar més perquè tenen músculs treballats, per tant és un pes de múscul, no de greix, i això fa que l'aspecte físic sigui molt diferent. I, molt important, treu-te del cap la idea aquesta de la separació entre les cames. La majoria de fotos on es veu això hi ha manipulació amb photoshop, ja que és impossible arribar a tenir aquesta separació de forma natural (i en el cas de que algú ho aconseguís, acabaria a l'hospital ingressat per una desnutrició greu). El millor consell que et puc donar és que deixis de mirar aquest tipus de videos i webs, perquè són molt perjudicials i poden afavorir el desenvolupament d'una anorèxia. En lloc de mirar aquests vídeos, parla amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents, ells sí t'ajudaran a sentir-te bé amb tu mateixa. Molts petons!!