pastilles anticonceptives
Hola!! Mireu soc una noia de 17 anys i d'aqui un mes fara 1 any que estic amb el meu novio i he pensat que podria pendre'm la pastilla anticonceptiva. Ho he parlat amb el meu novio i a ell també li sembla be,perquè els condons son cars i potser sortiria mes a conte ( a mes a mes optindriem mes plaer). La meva pregunta es si les pastilles tenen efectes secundaris i si a la meva edat son recomanables per pendre. He sentit que pots guanyar pes o surtir-te mes pel i la veritat es que de pel no en vull mes perque soc una mica peluda aixi que m'agradaria informar-me una mica abans de pednre la decisió. Moltes gràcies!!
Anissa Ouali

Hola!! com estàs?
Moltes gràcies per la teva consulta, i és genial que abans de res, recullis informació.
No et podem donar una resposta exacte, per això el més recomanable i per tal de tenir una informació correcta i dirigida a tu específicament, el que s'ha de fer és una visita al ginecòleg. Per què? Doncs de mètodes hormonals n'hi ha molts i de pastilles també, i el més adequat és trobar les que millor vagin per tu (sobre els efectes secundaris es diuen moltes coses i és per això que és important que hi hagi un metge darrer que controli que tot va bé), per edat,...
Només et vull comentar una coseta: més plaer? sempre és diu que amb el preservatiu s’obté menys plaer, però ja saps que a l'interior de la vagina hi ha molt molt molt poca sensibilitat!
Gràcies per la teva consulta!! Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali