Ganes de menjar
Hola,
mira, jo tinc un problema i és que últimament no menjo gaire.
Abans si que menjava, normal, però ara ja no. M'atipo de seguida, i no tinc gana. He arribat a estar sense menjar 5 hores a l'institut i no se que fer-hi.
A mi, en realitat ja em va bé perquè em vull aprimar, però crec que el millor que podia fer per mi era consultar-ho.
Gràcies
Sara Bujalance

Hola! Passar un o dos dies sense tenir gaire gana és normal. Pot passar perquè es té mal de panxa, o perquè un està una mica trist, etc., però estar sense gana durant molts dies no és gaire normal, el millor que pots fer si veus que la gana no torna és anar al metge i consultar-li, de cara a que valori si està tot bé. Com que passar 5 hores seguides sense menjar res és massa temps, prova a menjar alguna cosa encara que no tinguis gana com, per exemple, una peça de fruita, que no atipa gaire. I recorda que per mantenir un bon pes no és necessari, ni aconsellable, deixar de menjar. Per mantenir un bon pes és necessari menjar de tot, variat, repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda). Molts petons!!