problemes
Tinc 16 anys,medeixo 1,63 aprox,i peso 60kg,estic bé?... Es que porto des de els 13 anys amb problemes alimenticis,he tingut bulimia i ara no menjo quasi...
Sara Bujalance

Hola claudia! Gràcies per compartir amb la teva situació. El teu pes està bé, no necessites aprimar. Per això el que em preocupa del que em dius no és el teu pes, sinó com et sents per dins, perquè si estàs tenint problemes amb el menjar des de fa 3 anys vol dir que ho estàs passant malament i que necessites ajuda. Entenc com et deus sentir i el patiment que deus portar, per això et recomano que parlis amb els teus pares sobre com et sents, ells et podran ajudar a sortir dels problemes que estàs tenint. Pensa que tu no tens la culpa del que t'està passant i els teus pares tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. Quan parlis amb ells, si necessiteu orientació podeu trucar a Fundació Imatge i Autoestima (93 454 91 09), des d'on us podrem orientar. Molts petons!!