HELPP!!
Jo soc una persona amb moltissima autoestima no em vec grassa és mes crec que cada escú es com es i que el fisic amb els anys es perd,el meu ''problema'' si es pot dir així es el seguents; Jo ara mateix estic en un punt de pes i fisicament perfecte,no em puc ni aprimar un kg ni augmentarne,que pasa,que jo soc una persona per la meva edat molt madura,i que sempre se donar consells als amic es mes m'encanta ajudar-los pero que m'ajudin ami ja no m'hagrada tan,emfa sentir malament no m'agrada k els altres es preocupin ni es facin carrec dels meus problemas m'hagrada solucionarlos jo soleta com e fet sempre,pero cuan els problemas son molt grossos avans nomes plorava,i feia un mar,i al dia seguent santas pascues,pero ara ja no faig això,ara quan els problemas amb els pares son greus o em pasen coses greus,m'atipo a menjar i menjo i menjo i menjo(atracons).sobretot coses dolçes o sino del que hi hagi,perque menjar em tranquilitza pero com no em vull engreixar bomito. Pero nomes bomito quan això em pasa,els apats els faig amb regularitat per aixo no augmento ni baixo el pes,i aixo ami em va de conya. Despres tambe esta que si un dia e menjat moltes porqueries o una mica mes del compte i vec k m'he engreixat,al dia seguent,em salto algún apat de manera que sem reguli. Aixo dels problemas nomes em pasa pntualment no es que tingui problemas cada dos per tres pero quan els tinc em pasa aixo,i lu altre de pen de quan menji. Cal dir que això no em pasa am cualsevol tontería sobretot es amb tema pares(separats per cert) o (desamors,gairabé mai). Una amiga meva em va dir que per consultar no hi perdia res,pero segueixo pensant que es una tontería,ja que no em vec grassa,i no crec que això sigui motiu per fer una consulta pero en fi,m'ha ''obligat''. HO SENTO PER MOLESTAR. PETONS.
Sara Bujalance

Hola! Ni molt menys molestes, al contrari! De fet, per tot el que expliques és possible que estiguis patint algun problema relacionat amb l'alimentació. Sé que potser et resulta difícil pensar que puguis estar tenint un problema, sobretot quan no fa molt de temps que passa, però és possible que estiguis tenint-lo, per això és molt important actuar el més ràpidament possible per evitar que aquests problemes que estàs tenint amb l'ansietat i el menjar empitjorin. La millor manera d'aconseguir-ho és parlar amb els pares. Sé que deu ser molt difícil fer-ho, però és imprescindible que ho facis. Tu no tens la culpa del que t'està passant i els teus pares tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te en els problemes que pateixis. A més, tot i que a vegades puguis tenir problemes amb ells, sempre t'estimaran i faran tot el possible per a que estiguis bé. Oi que a tu t'agradaria poder-los ajudar en els problemes que tinguin? Ells també volen ajudar-te a tu. Així que t'envio molts ànims per a que donis el pas i parlis amb ells. Si necessiteu consell i orientació sobre el que t'està passant, truqueu a Fundació IMA (93 454 91 09). Molts petons!!