por de la depilació...
Hola,
tinc 13 (casi 14) anys i no me depilat mai, tinc un problema , és que les noies de la meva classe, ja es depilen, i van amb pantalons curts i tot aixo, mentres, jo no puc perquè em fa vergonya anar sense depilar. Els nens de la meva classe ho diuen tot directament, per exemple, en aquest cas, algu d'ells em podria venir i dir: -Què, la depilació no surt al teu diccionari? -Per exemple.
Li he comentat a la meva mare, però ella em diu que soc massa jove i que no em cal.
Què faig? ajuda!
i, si arriba el cas de que em depilo, he llegit i he trobat maneres de depilar-se i tot això, però la majoria d'elles fan mal, i jo i el mal, diguem que no som grans amics. Hi han maneres de depilar-se que no faiguin mal? o maneres de que sembli que t'aiguis depilat però sigui mentida?
AjudA!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Pel que fa a la depilació, no és obligatòria però entenc que si els nens i nenes de la teva classe no tenen respecte per les persones et faci cosa que t'ataquin, ara bé, que et quedi clar que el problema el tenen ells/elles i no tu.
Deixant això clar, una cosa que podries fer si ets més de pèl finet, és decolorar-lo. Hi ha cremes que decolores el pèl de les cames i amb això pots estalviar-te el dolor, la crema pica una mica però no et treu el pèl, te'l decolora.
Abans de depilar directament pots tantejar la possibilitat de decolorar.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL