TANGAA!! plis contesteu aviaat :O
Hola, m'agradaria primer de tot que em contestessiu (merci igualment eeh). Avera, la cosa és que tinc 14 anys i tinc una germana de 17, ella sempre porta tangues així super monuus i a mi m'agradaria poder tenir-ne algun, no per res, sinó perquè així, a l'hora de posar-me a prendre el sol em poses més moreneta del cul (a la platja no eeh, al meu balcó de casa), però em fa molta cosa demanar-li a la meva mare que me'n compri un perquè pot ser pensa que sóc massa petita per posar-me'n i a casa meva no hi ha molta intimitat (tothom va despullat per casa i me mare no em para de tocar el cul i els pits perque creixo, que per cert, no es pren en serio que a mi em molesta, tot i que li dic moltíssims cops). Què hauria de fer? Anar a comprar-me'l jo sola? O amb la meva germana? Sisplaau m'aniria bé que em contestessiu aviat! Moltes gracies!! UN PETÓ MOLT FOORT!!!!! <3
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança i per preguntar!
Si rellegeixes la teva consulta et dones la solució tu sola. Si a casa teva el cos nuu no és quelcom prohibit segurament no veuran estrany que vulguis bronzejar el teu cos.
Si tens diners per comprar-te una part de bany per tu compra-t'ho tu o demana consell a la teva germana. Potser ella et pot ajudar.
Pel que fa a la molèstia que et genera que la teva mare et toqui el cos, intenta posar límits, si no vols que toquin, no han de tocar. És normal que li agradi veure com la seva filla creix però si t’incomoda o et molesta ho ha de respectar.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL