In-fraganti
Bueno, tinc 14 anys i l'altre dia m'estava masturbant a punt d'arribar a l'orgasme, llavors va entrar la meva mare a la meva habitació i em va preguntar que feia jo no li vaig contestar i ella va sortir de l'habitació. I ara no se que fer. Ara no se si parlar amb ella o oblidar-ho. No se que fer necessito ajuda perquè per culpa d'això no puc dormir gairebé a les nits. Només vull consells de com li puc dir o oblidar-ho...
Contesteu aviatt graciessss! :)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La decisió de si vols explicar-li-ho o no és cosa teva. Valora quina opció et farà sentir més còmode, segurament ara que et contestem ja haurà passant força temps i potser ja has pres una decisió.
La conversa amb la teva mare pots dirigir-la cap a marcar límits amb ella, explica-li que quan estàs a l'habitació amb la porta tancada és perquè necessites intimitat, segurament ella ho entendrà. Si segueix preguntant aleshores explica-li que et masturbes, però segurament amb la primera part de l'explicació ja ho entendrà.
Oblidar-ho no podràs, ja que quan una cosa ha passat, la recordem i ja passa a formar part de la nostre vida. Pregunta't si pots viure amb això o si prefereixes explicar-li a la teva mare què feies.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL