Gràcies! :)
Hola Sara!
Sóc la Nàdia, no sé si t'enrecordes... Abans de Nadal et vaig escriure... He estat ingressada i volia donar-te les gràcies per tot.
El que hem vas dir en el seu moment, ho recordava al llarg de l'ingrès. Hem va ajudar molt. Quina chorrada no? Que algú que no conèixes, et digués el mateix que tothom, però sí que te'l creus...
Encara tinc alguna conducta que tinc que millorar, però ja hem van dir que costaria... Roma no es va fer en dos dies, no? ;)
Sí que hi ha una cosa, que vull la teva opinió... No es res médic, sinó una cosa que encara no... No sé si control és la paraula.
Les pàgines d'Ana & Mia, segur que saps quines són... http://thinnylicious.blogspot.com.es/ i http://www.unionanaymia.com/2011/07/anaymiachat-chatanaymia2012.html
Encara hi entro... Cada dia igual. No segueixo les ajudes, ni cap dieta, ni cap carrera. Però quan acabo de dinar, que hem sento malament, és a l'únic lloc que hem sento bé. Que m'entenen... El simple fet de veure que algú altre també sap el que sento, hem tranquil·litza, no sé com explicar-te la sensació, però a l'hora tinc por de que de moment, entro després dels àpats per sentir-me entesa, però i si després resulta que... Torno?
Tinc un cacao mental impressionant amb això... Si no entro hem sento pitjor, però si entro, a l'hora que hem tranquil·litzo tinc por de tornar enrere.
Ah, per cert! T'he enviat un detall pel que vas fer per mi a FUNDACIÓ IMA. No es gaire, però espero que t'agradi!
Gràcies!
Nàdiia :)
Sara Bujalance

Hola Nàdia! I tant que me'n recordo de tu! M'alegro molt de que les paraules que et vaig dir t'hagin servit de suport durant el teu ingrés, és tot un honor per a mi! :-) I t'agraeixo molt la confiança que diposites en mi a l'hora de compartir una situació que sé que és difícil i dura. Pel que fa a les pàgines pro ana i pro mia, imagino com deu ser aquesta temptació de voler mirar-les i lo difícil que deu ser ser estar-s'hi, però és realment necessari que les abandonis per tal de continuar endavant i superar la malaltia. Com molt bé dius tu, aquestes pàgines poden fer-te anar enrere perquè són pàgines "verinoses" que fan molt de mal. Parlar sobre això amb els teus terapeutes t'ajudarà a millorar-ho. Una altra cosa que pots fer per evitar entrar-hi és visitar altres pàgines quan t'entrin ganes de mirar-les. Una pàgina que et por ser útil és www.1espejo1000ventanas.com Aquí trobaràs gent que també esta passant pel mateix que tu, de manera que et sentiràs identificada i compresa per ells i elles, amb la diferència de que en aquesta pàgina es comparteixen ànims i consells per anar endavant i no cap enrere. Mirar altres webs que t'agradin i que et distreguin també et pot ser útil per a quan t'agafin ganes de visitar pàgines perjudicials, tipus ana i mia, Prova a visitar pàgines que tinguin a veure amb les teves aficions, inquietuds, etc... Encara no m'ha arribat el teu detall, Nàdia, però segur que m'encantarà, per això vull donar-te les gràcies per avançat! I vull felicitar-te també per ser una noia tan valenta i animar-te a que continuis esforçant-te com ho fas! Molts petons Nàdia!! ;-)