No hi ha manera de guanyar pes!
Hola!
Necessito ajuda, no sé com puc agafar pes! Tinc una alçada de 1'67 i només peso 47-48 kg. No hi ha manera d'engreixar! He provat a menjar més del que menjo usualment, he provat a fer esport per tonificar els músculs, he provat a no fer-ne per no cremar... Però res funciona! Gaire bé no tinc pit i em veig molt molt molt prima. Sé que no tinc cap problema de salut ni res, només sé que sempre he sigut així.
Aquest estiu estic pensant de ni tan sols anar a la platja perquè tinc masses complexes i m'avergonyeixo molt del meu cos.
Donada la meva situació, què puc fer per engreixar una mica o donar-li forma al meu cos?
Tan de bo em pugueu ajudar! I si és així, moltíssimes gràcies!
Sara Bujalance

Hola Noia noruega! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. La veritat és que per a persones que tenen una predisposició genètica a ser prims pot ser realment complicat guanyar pes, com sembla ser el teu cas. El millor que pots fer per mantenir un bon pes i una bona salut és menjar de tot, suficient, variat i equilibrat, i acceptar que el pes també depèn d'un factor genètic que no podem ni triar ni canviar. A més, tot i estar prima, si et trobes bé i quan vas al metge tot surt bé, no és necessari que et preocupis. El millor consell que et puc donar és que et valoris de manera positiva, facis una llista de les coses que t'agraden de tu com a persona i del teu físic (que segur que té coses molt maques), i que tinguis en compte que totes les persones es mereixen ser felices, respectades i estimades tinguin el físic que tinguin, així que no permetis que les "manies" amb el cos et treguin les ganes d'anar a la platja. Molts petons!!