mare meva,..
Bones:) tinc setze anys i tot i que sonarà ridícul encara no m'he liat...he tingut l'oportunitat varies vegades però no creia que fos el moment oportú. Sé que lo fàcil és dir que tot arribarà i quan menys m'ho espera algú trucarà a la porta...però si escric aquí és per escoltar una resposta diferent. M'agradaria rebre un consell de tu a tu i no unes frases que em facin pujar l'autoestima. M'agradaria un consell per actuar!!
Moltes gràcies:)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de saber que NO sona ridícul que no t'hagis liat amb ningú: cada persona ho fa quan vol, no hi ha una pauta marcada.
L'únic que et diria és que detectis què ha fet que no et liesis amb ningú. Si és perquè no t'ha agradat cap persona suficient com per donar el pas, s'enten perfectament!
Però si és perquè estàs insegura amb tu mateixa o per algun complex (al consultori rebem moltes preguntes d'aquest tipus!) llavors et diria que et preguntis què et cal per sentir-te millor.
No se quin és el teu cas, però el que tinc clar és que TU tries quan fer cada cosa, i que algú ens proposi liar-nos no vol dir que haguem de contestar automàticament que sí! Potser tu ets d'aquelles persones que necessiten sentir-se enamorades abans, no? :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat