orgasmes..
Hola! Quan ho faig amb el meu novio no arribo a l'orgasme,alguns cops he tingut la sensació del casiiiiii... però mai he arribat.. a ell li sap malament perque diu que es un negat, i a mi em preocupa no tenir mai un orgasme, que puc fer..?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Llegint la teva consulta em sorgeixen més preguntes: quan et masturbes tu sola tens orgasmes? Potser el primer pas seria que et coneguis a tu mateixa, que sàpigues com t'agrada tocar-te i com és el teu plaer i el teu orgasme, i un cop tinguis clar aquest primer pas, aleshores pots passar a ensenyar al teu novio com t'agrada, guiant la seva mà pel teu cos.
Si el que preteneu és que tu arribis a l'orgasme en penetració, això serà moooooolt més difícil ja que la gran majoria de terminacions nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior, als llavis inferiors i als superiors, al clítoris, i a l'entrada de la vagina, però dins de la vagina les terminacions nervioses disminueixen en quantitat.
Per tant us animo a que intenteu estimular per fora la vagina, clítoris, voltants de clítoris, guia'l i ja ens explicaràs si aleshores aconsegueixes l'orgasme ;)
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico