Què faig? <3
Hola!! Sóc un noi i com molts que pregunten per aquí, doncs em faria molta vergonya haver de preguntar-li aquestes coses als meus pares.
El que tinc un dubte és perquè tinc 12 anys, i molts aics meus diuen que la tenen de 12cm (en erecció) i això, si jo la tinc de 7cm en erecció... és molt poc?
I també tinc un cert problema en què m'agrada una noia, però no sé com dir-li... sóc bastant tímid. I em fa por que si li dic i jo no li agrado deixem de ser amics. Així que em podríeu aconsellar sobre com o què dir-li si us plau?
I... que un testicle sigui més gran que l'altre és normal?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Et vaig contestant:
1. Respecte a la mesura, has de saber que als 12 anys el penis no està format del tot, encara queda per créixer! A més, que els teus amics diguin que els mesura 12cm no sabem si és cert... Segur que altres nois s'estan fent la mateixa pregunta que tu!
2. Sí, és normal tenir un testicle més gran que l'altre, ja que no som simètrics completament! la nostra part esquerra i dreta són diferents, com es pot veure fàcilment amb els peus (no et passa, que una sabata et queda més apretada que l'altra?)
3. És normal que et faci vergonya dir-li, ja que no és gens fàcil... Però pensa que si et deixa de parlar, voldria dir que l'amistat era una mica fluixa, no creus? Quan ens agrada algú, sempre fa por que ens digui que no... Però si no li preguntem, sempre ens quedarem amb el dubte! Tu decideixes ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat